Priser på medlemskap

kr 5 150/år

Her spiller man så mye man vil på Kristiansand Golfklubb uten at det må betales noe greenfee. I tillegg kan man spille gratis hos en del samarbeidsklubber. Se egen info om dette.

kr 2 100/år

Kan ikke benytte seg av tilbudene vi har hos andre golfklubber. Må også innløse greenfee ved spill på Kristiansand Golfklubb.

kr 1 400/år

kr 1 700/år

kr 2 700/år

Må være fulltidsstudent og kunne fremlegge studentbevis.

Gjelder for golfspillere bosatt utenfor Agder og med full spillerett i en annen golfklubb.

Gjelder for golfspillere bosatt i Agder og har medlemskap med full spillerett i en annen golfklubb.

Gjelder for golfspillere i og utenfor Agder og som har medlemskap med full spillerett i en annen golfklubb.

kr 430/mnd

Dette gjelder kun for Voksne m/spillerett. For mer informasjon om avtalegiro, klikk på "AvtaleGiro" i menyen oppe til høyre.

kr 500/år

Skapet er 40 cm i bredde og passer fint for én golfbag.

kr 550/år

Skapet er 45 cm i bredde og passer fint til én golfbag.

kr 650/år

Skapet er 60 cm i bredde og passer til én golfbag og en liten tralle.

Skapet er 60 cm i bredde og passer én golfbag og liten tralle. Skapet har uttak for strøm.

kr 750/år

Våre største skap som har en bredde på 75 cm og plass til 2 golfbagger eller én golfbag og én el-tralle. Skapet har uttak for strøm.

Du betaler kr. 1.500,- for kurset. Hvis du melder deg inn i som hovedmedlem i klubben, får du kr. 1.200,- i rabatt på medlemskapet.

Du betaler kr. 750,- for kurset. Hvis du melder deg inn i som hovedmedlem i klubben, får du kr. 450,- i rabatt på medlemskapet.