golf

Lukk [X]

Innkalling til Årsmøtet 2020
På grunn av situasjonen rundt Covid-19 har Årsmøtet vært utsatt, men vi gjør nå et nytt forsøk på å få gjennomført dette. Ny dato er satt til torsdag den 27. august kl. 19:30

I forbindelse med at vi fortsatt har en del retningslinjer å forholde oss til angående Covid-19 er det litt viktig for oss å få en liten oversikt på hvor mange som kommer på Årsmøtet. Vi har av den grunn satt opp en "turnering" i Golfbox som vi har kalt "Årsmøtet 2020". Veldig greit at alle som har tenkt seg på årsmøtet går inn her og melder seg på slik at vi får en oversikt. Blir vi flere enn vi kan takle i klubbhuset vil vi organisere med et egnet lokale slik at vi kan overholde reglene rundt Covid-19. Informasjon om dette kommer når det nærmer seg.

Vi vil også i år gjennomføre et lite informasjonsmøte i forkant av selve Årsmøte hvor vi vil gå gjennonm en del av sakene som skal opp til behandlig samt annen aktuell informasjon. Infomøtet starter kl. 18:00 og når vi er ferdig med dette tar vi noen minutter pause før vi setter igang selve årsmøtet.

Vedlegg til Årsmøte 2020:

Vi ønsker alle velkommen!

Banestatus

Hovedbane Åpen
Korthullsbane Åpen
Range Stengt
Simulator Åpen

Klubbhus / ProShop

Man - fre 10 - 17
Lør - søn 10 - 17

Baneinfo

UKE 44

Åpent

Lørdag og søndag blir vurdert på morgenen før klokken 08:00, følg golfbox eller nettsiden før spill.

Det er veldig bløtt på banen etter mye regn siste tiden. Ta hensy og bær gjerne baggen din om du kan.

Stengt for golfbil

Rangen er stengt for sesongen grunnet oppgradering.

Været akkurat nå

Temperature: 3 °C

Rain: 0 mm

Sum rain 24 hours: 0.1 mm