Golfsimulator

Våre golfsimulatorer

Høsten 2021 åpnet Kristiansand Golfklubb et helt nytt og fantastisk fint innendørs golfsenter på over 500 m2. Senteret inneholder 4 ny Trackman golfsimulatorer, en stor treningsgreen med mulighet for chipping og en egen driving range med én matte. I tillegg til dette har vi også 2 Trackman golfsimulatorer i det «gamle» simulatorbygget ved klubbhuset. Trackman er nok det beste som finnes på markedet av golfsimulatorer og er et supert verktøy til å holde golfen vedlike gjennom vinterhalvåret. Bruken og aktiviteten har frem til nå bare økt på og det er mange av byens golfspillere som benytter seg av simulatorene. Det er nå godt over 80 forskjellige baner som kan spilles, samt at simulatorene også egner seg veldig godt til kun trening.

Selv om simulatorene er utrolig avanserte, er de også veldig brukervennlige og enkle å bruke. For golfspillere i distriktet er simulatorene et glimrende tilskudd til idretten. I tillegg til å gjøre golf til en helårsidrett, egner simulatorene seg også veldig bra til trening. Ønsker du litt faglig innspill eller nytt golfutstyr, kan du kontakte klubbens Pro for både protimer og Custom Fitting.

For bedrifter eller vennegjenger er det fullt mulig å leie simulatorene til egne arrangementer. Ønsker du pristilbud på dette er det bare å ta kontakt med oss på e-post.